MENCINTAI TAK SEMESTINYA MEMILIKI..MEMILIKI TAK SEMESTINYA MENCINTAI


Click here for Myspace Layouts

Tuesday 21 June 2011

Susahnya Jika Awek Lawa Dan Disukai Ramai

assalammualaikum..hari nie aku nk berkongsi kisah benar mengenai,susahnya jika awek2 kita nie cntik lpas 2..ramai pulak yg suka kat dia.aku rasa ramai yg mengalami situasi mcm nie skarang..dan aku rasa inilah situasi paling sukar dalam sesebuah perhubungan.nk menghadapi situasi mcm nie,memerlukan kesabaran yg tinggi dan kepercayaan penuh kepada pasangngan,jika tidak ada sikap 2 dalam diri..sah2 kita x dapat nk hadapi situasi mcm nie..sebab itulah hbungan x dapat bertahan dgan lama.aku sedang menghadapi situasi ini sekarang..buat masa sekarang aku masih boleh menerima yg dia ni ramai peminat..tapi dlm hati 2..erm berdebar jugak..kadang2 kepala serabut fikirkan tentang nie..yela kalu diri dah sayang sangat kat pasangan mstilah akan rasa perasaan sebegitu dalam diri...tapi inikan asam garam dalam perhubungan,jadi nk ke xnak kita kna menerima situasi ini..jika nkkan hubungan terus kekal berpanjangan...tapi yg paling pnting anda kena pastikan yg pasangan anda betul2 setia dgan anda..kalu anda rasa dia x setia..so xpayahla susah2 anda nk risaukn dia..kalu risau pun dia tetap curang dgan anda..buang masa jew..tapi jika anda yakin dia setia dgan anda..berilah dia nasihat dan peringatan selalu yg anda adalah kekasihnya..dan ingatkan awek anda tentang status dirinya sudah berpunya..aku rasa itu jew yg kita mampu lakukan jika kita masih berkapel..lainla kalu dah kawin..caranya lebih kurang sama.tapi ada sedikit perbezaan,jdi tanyalah diri anda sama ada pasangan anda setia atau tidak..hubungan kita bukan org lain yg tentukan..kita sendiri yg akan mencorak dan menentukan arah tuju sesebuah hubungan,samaada bertahan lama atau tidak..ataupun sekarang anda sudah berjanji sehidup semati dengan pasangan anda..

No comments:

Post a Comment